Ακτίνα: Off
Ακτίνα:
km Set radius for geolocation
Αναζήτηση

02-FITNESS-3376051147

Το γυμναστήριό μας ιδρύθηκε και λειτουργεί από τον Άυγουστο του 2013, από το Γυμναστή και Φυσικοθεραπευτή Κατσαμάκη Γεώργιο και τη Γυμνάστρια Κουτσογκίλα Παναγιώτα, στην περιοχή Καλάμια, Σίνα 100 στην Κόρινθο.

Στην ιστοσελίδα μας http://www.o2fitnessclub.gr/ θα βρείτε υλικό πληροφόρησης των δραστηριοτήτων του γυμναστηρίου, τον κανονισμό και το ωράριο λειτουργίας, καθώς, νέα και ανακοινώσεις υγείας, άθλησης και ενημέρωσης του κλάδου.

 

4 λόγοι για να αγαπήσετε περισσότερο την άσκηση με βάρη

Η άσκηση ενδυνάμωσης κάνει καλό στο σώμα- εκτός του ότι βελτιώνει την εμφάνιση. Αν κάνετε 2 φορές την εβδομάδα ασκήσεις ενδυνάμωσης μπορείτε να λάβετε πολλά οφέλη. Αν δεν έχετε πειστεί, διαβάστε παρακάτω τα οφέλη της άσκησης με βάρη στον οργανισμό.

Αναζωογονεί το μεταβολισμό

Η άσκηση με βάρη δεν ‘’καίει’’ θερμίδες για ένα λεπτό, αλλά συνεχίζει να ‘’καίει’’, αρκετό χρόνο μετά την τελευταία άσκηση. Έρευνα του Southern Illinois University ανακάλυψε ότι άνθρωποι που έκαναν συνήθως 15λεπτη άσκηση με αντιστάσεις έκαιγαν 100 επιπλέον θερμίδες την ημέρα για 3 ημέρες μετά.

Εκτός από το χτίσιμο των μυών η άσκηση με αντιστάσεις θα σας βοηθήσει να κάψετε περισσότερες θερμίδες γενικά. Κάθε μισό κιλό μυός καίει 7-10 θερμίδες έναντι 2-3 για μισό κιλό λίπους.

Ενισχύει τη μνήμη σας

Δεν θυμάστε που βάλατε τα κλειδιά σας; Ένα ζευγάρι βάρη μπορεί να βοηθήσει, σύμφωνα με ερευνητές του University of British Columbia. Γυναίκες μεγαλύτερης ηλικίας που έκαναν ασκήσεις ενδυνάμωσης για 6 μήνες δεν είχαν μόνο καλύτερη μνήμη σε σχέση με όσες έκαναν αερόβια, αλλά καλύτερη συγκέντρωση και υψηλότερης βαθμίδας εγκεφαλική λειτουργία, όπως επίλυση συγκρούσεων. Νέα έρευνα αποδεικνύει ότι η άσκηση με βάρη μπορεί να βοηθήσει και βραχυπρόθεσμα. Ερευνητική ομάδα ανακάλυψε ότι άνθρωποι που χρησιμοποίησαν για 20 λεπτά μηχάνημα έκτασης ποδιών είχε επίδοση 10% καλύτερη σε εργασία μνήμης 2 ημέρες αργότερα σε σύγκριση με ανθρώπους που δεν ασκούνταν.

Δυναμώνει τα οστά

Καθώς μεγαλώνουμε δεν χάνουμε μόνο οστική μάζα αλλά τα οστά μας γίνονται πιο λεπτά και αδύναμα, γεγονός που τα καθιστά περισσότερο ευάλωτα σε κατάγματα, ιδιαίτερα σε γυναίκες μετά την εμμηνόπαυση.

Οι ασκήσεις με βάρη που θέτουν βάρος στα οστά οδηγεί στη δημιουργία νέων κυττάρων, που χτίζει οστική πυκνότητα, σύμφωνα με τον Cedric Bryant, του American Council on Exercise.

Μπορεί να κρατήσει το βάρος σε χαμηλά επίπεδα

Σε έρευνα του Centers for Disease Control and Prevention, διπλάσιοι άνθρωποι που έκαναν τακτικά ασκήσεις ενδυνάμωσης έχασαν βάρος και το διατήρησαν σε σχέση με ανθρώπους που δεν ασκούνταν. Επιπλέον, γυναίκες που ασκούνται με βάρη έχουν χαμηλότερα επίπεδα ενδοκοιλακού λίπους το οποίο δύσκολα χάνεται και είναι επικίνδυνο για τη μακροπρόθεσμη υγεία.

Γυμναστήριο O2 Fitness Club
Σινά 100
Παραλία Καλάμια
Κόρινθος 20100
Τηλ: 27410 27265
Email: fitnessclubo2@gmail.com

http://www.o2fitnessclub.gr

home3 15576_887713844608186_2254470648388945066_n 487934_574519165927657_834120066_n 945810_574516442594596_285867868_n (1) 1150406_574519222594318_2113405930_n 1173683_577689005610673_2091800629_n 1901555_859902000722704_2863894944950193190_n 10330355_1040775482635354_3262596004452951518_n 10330355_1040778265968409_6011638518200449928_n 10802033_814474985265406_4856527710347501698_n 11174900_887256354653935_1339974918950645318_n 11822619_932841193428784_3489844881947290736_n 12495130_1040828795963356_5859467169010439928_n 04911300014169522088540 05848630014169522345203