Ακτίνα: Off
Ακτίνα:
km Set radius for geolocation
Αναζήτηση

ΤΑ ΣΗΜΑΔΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΟΥΝ ΓΙΑ ΒΛΑΒΗ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ-Η ΜΑΡΑΣ-ΜΠΟΖΙΚΗΣ ΜΑΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΕΙ

ΤΑ ΣΗΜΑΔΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΟΥΝ ΓΙΑ ΒΛΑΒΗ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

webkorinthos ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Υπάρχουν διάφορες βλάβες που μπορούν να εμφανιστούν στο αυτοκίνητό σας. Η κάθε μία έχει και κάποια συμπτώματα, τα οποία αν γνωρίζετε θα μπορείτε να τα αντιμετωπίσετε και πιο αποτελεσματικά, μέσω ενός εξειδικευμένου συνεργείου.

Εμείς επισκεφθήκαμε τη ΜΑΡΑΣ-ΜΠΟΖΙΚΗΣ ΕΠΕ – Επίσημο Service Αυτοκινήτων στο Λέχαιο που αποτελεί υπόδειγμα στο είδος της προσφέροντας στους πελάτες της όλα όσα χρειάζονται και μας έδωσε τα μικρά αυτά μυστικά που μας δείχνουν πως κάτι δεν πάει καλά με το αυτοκίνητό μας, και πρέπει να προσέξουμε προκειμένου να αποφύγουμε μεγαλύτερες βλάβες:

Ποια είναι, όμως, εκείνα τα προβλήματα που θα σας κάνουν να καταλάβετε ότι κάτι δεν πάει καλά;

Πρόβλημα στην εκκίνηση του κινητήρα: 

Aν στην προσπάθειά σας να βάλετε «μπροστά» το αυτοκίνητό σας ακούγεται ένας θόρυβος και ο κινητήρας δε μπορεί να εκκινήσει, τότε πρέπει να γίνει έλεγχος της μπαταρίας, καθώς αυτή ενδέχεται να χει υπερβεί την προτεινόμενη ημερομηνία αντικατάστασης ή να έχει αποφορτιστεί. Επιπλέον, θα πρέπει να γίνει ο κατάλληλος έλεγχος στη μίζα του οχήματος, καθώς μπορεί να έχει μαζευτεί αρκετή σκόνη ή να έχει υποστεί βλάβη.

Σφύριγμα ιμάντα δυναμό: Τους χειμερινούς κυρίως μήνες και όταν η θερμοκρασία του αυτοκινήτου είναι χαμηλή, ένα «σφύριγμα» του ιμάντα του δυναμό υποδηλώνει πιθανή φθορά του ή χαλάρωσή του.

•    Όταν η θερμοκρασία του αυτοκινήτου ανέβει ο ήχος αυτός σταματάει συνήθως, όμως επιβάλλεται ο έλεγχος του ιμάντα, το σφίξιμό του ή ακόμη και η αντικατάστασή του, ειδικά όταν ετοιμάζεστε για κάποιο ταξίδι.

CREATOR: gd-jpeg v1.0 (using IJG JPEG v62), quality = 100

Άνοδος θερμοκρασίας: Πρόκειται για ένα σύμπτωμα του κινητήρα το οποίο μπορεί να οφείλεται σε αρκετές διαφορετικές αιτίες.

•    Αρχικά, ο συχνότερος λόγος είναι η έλλειψη νερού από το ψυγείο είτε λόγω κάποιας διαρροής είτε λόγω της μη τακτικής συμπλήρωσής του από τον οδηγό. Εκτός από αυτό όμως, υπεύθυνο για την ψύξη του νερού στο ψυγείο του αυτοκινήτου είναι το βεντιλατέρ, που ενεργοποιείται όταν πάρει «σήμα» υψηλής θερμοκρασίας από το θερμοστάτη. Εάν ο θερμοστάτης δεν επικοινωνεί σωστά ή αν η βαλβίδα θερμοκρασίας του βεντιλατέρ έχει κάποια βλάβη, αυτό δεν αρχίζει να λειτουργεί.

Σφύριγμα φρένων: Κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος, υπάρχει πιθανότητα να ακουστεί ένα σφύριγμα, ενώ σε άλλες περιπτώσεις, μπορεί να διαφοροποιείται και η αίσθηση των φρένων.

•    Στην παραπάνω περίπτωση, επιβάλλεται ο έλεγχος σε συνεργείο. Η πιο συνηθισμένη αιτία είναι η φθορά του υλικού τριβής η οποία μπορεί να οδηγήσει και σε φθορά των δίσκων.

Έντονος θόρυβος από τροχούς: 

Στην περίπτωση που κατά την εκκίνηση ακούγεται έντονος θόρυβος από την πλευρά των τροχών, τότε αυξάνονται οι πιθανότητες να έχει προκληθεί ζημιά σε κάποιο ρουλεμάν.

•    Τα ρουλεμάν δέχονται μεγάλες πιέσεις, κατά τη διάρκεια της ζωής τους, κυρίως από τις πλάγιες δυνάμεις, που εμφανίζονται. Η φθορά τους, εφ όσον εντοπιστεί εγκαίρως, δεν είναι ανησυχητική, ωστόσο η αντικατάστασή τους είναι επιβεβλημένη.

Θόρυβος από ανάρτηση:Σχετική εικόνα

 Πιθανός «μεταλλικός» ήχος από την ανάρτηση, όταν το αυτοκίνητο κινείται σε ανώμαλο οδόστρωμα, σημαίνει πως η ανάρτηση έχει χάσει την αποτελεσματικότητά της. Υπάρχουν βέβαια και περιπτώσεις, που ο ήχος αυτός οφείλεται σε χαλασμένα εξαρτήματα του συστήματος διεύθυνσης.

•    Συνήθως δεν πρόκειται για κάτι ιδιαίτερα σοβαρό. Ωστόσο, καλό θα ήταν να ζητήσετε από τον μηχανικό σας να «τσεκάρει» και να επιδιορθώσει το πρόβλημα που υπάρχει.

 

ΕΞΤΡΑ ΣΥΜΒΟΥΛΗ:

ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΑΚΤΙΚΑ ΛΑΔΙΑ ΚΑΙ ΓΛΥΤΩΣΤΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΒΛΑΒΕΣ!

 

Τα λιπαντικά μειώνουν τις τριβές και διατηρούν τη θερμοκρασία χαμηλή!

Τα λιπαντικά των κινητήρων έχουν δυο βασικές λειτουργίες. Πρώτα από όλα λιπαίνουν, δηλαδή μειώνουν τις τριβές ανάμεσα στα κινούμενα μέρη του κινητήρα. Το λάδι δημιουργεί ένα φιλμ το οποίο εισχωρεί ανάμεσα στις δυο επιφάνειες, επιτρέποντας τους παράλληλα την κίνηση, χωρίς όμως να έρχονται σε επαφή.

Η δεύτερη βασική λειτουργία που εξυπηρετεί το λιπαντικό, είναι η απαγωγή θερμότητας από τα τοιχώματα του κινητήρα. Λειτουργεί για παράδειγμα σαν τον αέρα που φυσάμε πάνω σε καυτό φαγητό για να κρυώσει. Το λάδι που ρέει εντός του κινητήρα πρέπει να είναι σε τέτοια κατάσταση που η σύνθεση του να μπορεί να αντέχει τις θερμοκρασίες λειτουργίας.

Αποτέλεσμα εικόνας για car problems

Ο κύκλος ζέστη-κρύο, σιγά-σιγά διασπά τα συστατικά του λαδιού που το κάνουν να διατηρεί τα χαρακτηριστικά του, ενώ η κατάσταση χειροτερεύει από τις προσμίξεις από το θάλαμο καύσης, τον οποίο το λάδι καθαρίζει σε κάθε ανέβασμα του πιστονιού. Έτσι καθώς τα χιλιόμετρα μαζεύονται, το λάδι μαυρίζει και σταδιακά χάνει τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του, η κατανάλωση του αυτοκινήτου αυξάνεται, το ίδιο και οι εκπομπές ρύπων με αποτέλεσμα να χρειάζεται αντικατάσταση.

Με άλλα λόγια, η διάρκεια ζωής του κάθε λιπαντικού είναι ορισμένη και ορίζεται από τον κατασκευαστή του και στη συνέχεια από τον κατασκευαστή του αυτοκινήτου, ο οποίος γνωρίζει τις αντοχές και τις καταπονήσεις που δέχεται το μηχανικό σύνολο.

Ακόμα μια σημαντική λειτουργία του λιπαντικού είναι ότι, λόγω των ειδικών καθαριστικών συστατικών που διαθέτει, φροντίζει και απομακρύνει τα διάφορα υπολείμματα καύσης που δημιουργούνται. Για τα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα η αλλαγή λιπαντικού γίνεται κάθε 7.500-10.000 χλμ. Στα νέας τεχνολογίας μια φορά το χρόνο.

 

ΜΑΡΑΣ – ΜΠΟΖΙΚΗΣ Ε.Π.Ε. – Επίσημο Service Αυτοκινήτων

 

 

About Μαρία Νικολοπούλου