Ακτίνα: Off
Ακτίνα:
km Set radius for geolocation
Αναζήτηση

Γιατί οι έξυπνοι επιχειρηματίες προβάλλουν την επιχείρησή τους στον Ηλεκτρονικό Οδηγό webkorinthos.gr ;;;

Γιατί οι έξυπνοι επιχειρηματίες προβάλλουν την επιχείρησή τους στον Ηλεκτρονικό Οδηγό webkorinthos.gr ;;;

Η διαφήμιση είναι ο κύριος τρόπος να προσελκύσετε περισσότερους πελάτες… 

Untitled-1

Είτε διαθέτετε κατάστημα, είτε επιχείρηση, είτε είστε αυτοαπασχολούμενος και έχετε δικές σας δημιουργίες, η διαφήμιση είναι ένα μέσο επικοινωνίας και εύρεσης πληροφοριών των πελατών σας για το αντικείμενό σας.

 

O  Ηλεκτρονικός Οδηγός που δρα με την στήριξη του Εμπορικού Συλλόγου Κορίνθου και της ΟΕΒΕ Κορινθίας είναι αποδεδειγμένα πλέον  ,ένας από τους καλύτερους και σίγουρα ο οικονομικότερος τρόπος προβολής των επιχειρήσεων της Κορινθίας ,

Αριθμεί εκατοντάδες επαγγελματίες που προβάλλονται δια μέσου αυτού,  προσελκύει  χιλιάδες επισκεψημότητας καθημερινά από Κορίνθιους που το επισκέπτονται για να ενημερωθούν για την Κορινθιακή αγορά, για την έξοδό τους , για  θέματα υγείας. εκπαίδευσης και πολλά άλλα…

Έχει το πλεονέκτημα με συμβολικό κόστος , να προβάλλει τις   επιχειρήσεις του νομού  και στην Πρώτη news της Κορινθίας που είναι η Πρώτη ιστοσελίδα ενημέρωσης  σε επισκεψιμότητα στην Κόρινθο.

board-3153023_960_720

 

Είτε στο διαδίκτυο, είτε στην τηλεόραση, είτε στο ραδιόφωνο αλλά και με έντυπη διαφήμιση, στις μέρες μας είναι απαραίτητο για να πετύχουμε σωστή προβολή της επιχείρησής μας χωρίς απαραίτητα να χρειάζεται ένα μεγάλο κεφάλαιο.

Επενδύοντας στην διαφήμιση και προβάλλοντας την επιχείρησή σας ταυτόχρονα σε διαφορετικά μέσα με το χαμηλότερο κόστος της αγοράς θα την … «απογειώσετε».  Εσείς ακόμα το σκέφτεστε;

 

Για ποιόν λόγο να διαφημιστείτε;

Αποτέλεσμα εικόνας για ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΩ

Μα για να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησής σας! 

Δείτε τα κυριότερα σημεία που θα πρέπει να γνωρίζετε πριν ξεκινήσετε μια διαφήμιση:

  • Πρέπει καταρχήν να σκεφτείτε το προϊόν που θέλετε να παρουσιάσετε.
  • Να επιλέξετε που θέλετε να απευθυνθείτε και αφού βρείτε τον στόχο ή την αγορά στην οποία θα απευθυνθείτε προσδιορίστε τον «ιδανικό» πελάτη.
  • Μέσα από την διαφήμιση εκφράστε ξεκάθαρα το μήνυμά σας. Προσελκύστε τον πελάτη απαντώντας στην συνηθισμένη ερώτηση «Γιατί να το αγοράσω από εσένα;»
  • Επιλέξτε το σωστό μέσο διαφήμισης για το αντικείμενο της επιχείρησής σας.
  • Διαλέξτε το σωστό σλόγκαν που θα τραβήξει την προσοχή του αναγνώστη καθώς και τον τίτλο της διαφήμισης επιλέγοντας να βάλετε τα στοιχεία και το λογότυπό σας σε εμφανή θέση.
  • Αποφύγετε το φανταχτερό ντιζάϊν διότι αντί να λένε όλοι «τι ωραίο προϊόν» θα τους μείνει η διαφήμιση και θα λένε «τι ωραία διαφήμιση» Το προϊόν θα πρέπει να παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο.
  • Ζητήστε από τους πελάτες σας να δοκιμάσουν το προϊόν σας. Ζητήστε τους να επισκεφθούν την ιστοσελίδα σας ή το διαδικτυακό μέσο στο οποίο διαφημίζεστε και να σας πουν τη γνώμη τους είτε τηλεφωνώντας σας, είτε αφήνοντας ένα σχόλιο είτε να περάσουν από το κατάστημά σας… απλά ζητήστε την βοήθειά τους. Αυτό θα τους δείξει ότι ενδιαφέρεστε για την γνώμη τους και ότι πραγματικά τους καταλαβαίνετε αλλά και βέβαια ότι ο πελάτης έχει προτεραιότητα πάντα!
  • Καλή σας επιτυχία!

 

 

 

About Μαρία Νικολοπούλου