Ακτίνα: Off
Ακτίνα:
km Set radius for geolocation
Αναζήτηση

Γιατί οι φούρνοι «έφεραν» νωρίτερα τα Χριστούγεννα

Γιατί οι φούρνοι «έφεραν» νωρίτερα τα Χριστούγεννα

Ηπτώση του τζίρου συνολικά το 2020 αναμένεται να φτάσει το 25% σημειώνει o πρόεδρος της Ομοσπονδίας Αρτοποιών Ελλάδος, Μιχάλης Μούσιος.

Νωρίτερα από κάθε άλλη χρονιά ξεκίνησαν να πωλούν φέτος τα χριστουγεννιάτικα γλυκά, κουραμπιέδες και μελομακάρονα οι φούρνοι σε πολλές περιοχές της χώρας, οι οποίοι έχουν πληγεί από την πανδημία του κορονοϊού καθώς η πτώση του τζίρου τους αναμένεται το 2020 να αγγίξει το 25% .

Όπως λέει στο insider.gr o πρόεδρος της Ομοσπονδίας Αρτοποιών Ελλάδος, Μιχάλης Μούσιος, τα προηγούμενα χρόνια πολλά αρτοποιεία άρχιζαν να βγάζουν κουραμπιέδες και μελομακάρονα από το τέλος Οκτωβρίου, περίπου του Αγίου Δημητρίου.

«Φέτος λόγω της πανδημίας και με διάθεση να δημιουργήσουμε όσο το δυνατό νωρίτερα μια γιορτινή ατμόσφαιρα, ίσως και για να νιώσουμε ότι τελειώνει επιτέλους μία πολύ δύσκολη χρονιά, όλο και περισσότεροι συνάδελφοι αποφασίσαμε να ξεκινήσουμε από αρχές Οκτωβρίου. Δειλά δειλά ο κόσμος έχει αρχίσει να ψωνίζει» προσθέτει ο κ. Μούσιος.

ΑΓΝΟΣΤΙΜΙΕΣ (Δεδεμπίλη Φωτεινή Χ.) – Ζαχαροπλαστείο

Οι τιμές, σύμφωνα με τον πρόεδρο των αρτοποιών, είναι στα επίπεδα του 2008. Τα μελομακάρονα πωλούνται από 8 έως 11 ευρώ ενώ οι κουραμπιέδες από 9 έως 12 ευρώ.

Έως 50% η πτώση του τζίρου σε τουριστικές περιοχές

Η συνολική πτώση του τζίρου στο τέλος του έτους αναμένεται να φτάσει το 25%, ωστόσο στις τουριστικές περιοχές της χώρας τα αρτοποιεία είδαν «βουτιά» στα έσοδά τους έως και 50%.

Όπως λέει ο κ. Μούσιος η επισκεψιμότητα έχει μειωθεί σημαντικά. «Ακόμη και οι πωλήσεις σε ψωμί έχουν μειωθεί αρκετά αλλά μεγαλύτερο πρόβλημα αντιμετωπίζουν οι φούρνοι που στηρίζονται στην εστίαση. Οι καταναλωτές μετά την πανδημία έχουν αλλάξει σημαντικά πολλές από τις προηγούμενες συνήθειές τους» τονίζει χαρακτηριστικά.

Αρτοζαχαροπλαστείο Ζώης

Υπενθυμίζεται ότι την περίοδο του lockdown η πτώση της παραγωγής και του τζίρου είχε φτάσει το 70% με την Ομοσπονδία αρτοποιών να υπολογίζει ότι αντίστοιχα στα σούπερ μάρκετ η πώληση ψωμιού και αρτοπαρασκευασμάτων μακράς διάρκειας είχε αυξηθεί το ίδιο διάστημα κατά 40-50 %».

About Μαρία Νικολοπούλου