Όλοι εμείς, που αποφασίσαμε να ζήσουμε, να εργαστούμε και να μεγαλώσουμε τα παιδιά μας στην Κόρινθο , πρέπει σήμερα να απαντήσουμε στην ερώτηση τι είδους Δήμο θέλουμε ;
Σε μια εποχή που σε πολλούς Δήμους της χώρας μας γίνονται καινοτόμες και επαναστατικές αλλαγές, η παραμέληση και η παρακμή του Δήμου μας είναι κάτι παραπάνω από εμφανής.
Η καθημερινότητα των πολιτών γίνεται όλο και πιο δύσκολη. Τα δικαιώματα των πεζών καταπατούνται, η καθαριότητα είναι πλημμελής και η ανακύκλωση υποτυπώδης.
Επίσης οι ηλεκτρονικές εφαρμογές για μια σύγχρονη και έξυπνη πόλη είναι σχεδόν ανύπαρκτες…..
Η κοινωνία των πολιτών είναι στο περιθώριο.
Η συμμετοχή άγνωστη λέξη. Η αυθαιρεσία, οι απευθείας αναθέσεις και μαζί με αυτή και οι πελατειακές σχέσεις ζουν και βασιλεύουν στο δήμο Κορινθίων .
Αυτή η διαπίστωση υπήρξε καταλυτική στην επιλογή μου, ώστε να με κάνει να μην είμαι παθητικός θεατής των όσων συμβαίνουν γύρω μου και να ασχοληθώ με τα προβλήματα και την τοπική αυτοδιοίκηση στο δήμο μας.
Ένα από τα καθημερινά προβλήματα της πόλης μας , όπως το κυκλοφοριακό, τα πεζοδρόμια, η στάθμευση, σημαντικά πεδία δράσης της τοπικής αυτοδιοίκησης τα οποία έχουν διαχρονικά παραμεληθεί από τις δημοτικές αρχές στην πόλη μας, με προβληματίζει χρόνια τώρα και θεωρώ πως είναι βασικά ζητήματα που η δημοτική παράταξη” Πνοή Δημιουργίας” που είμαι πλέον μέλος της, θα δώσει ουσιαστικές και καθοριστικές λύσεις, κάτι που θα πετύχουμε οργανώνοντας σύγχρονες διαφανείς διαδικασίες, γεγονός που δεν ισχύει σε όλες τις περιπτώσεις στην σημερινή δημοτική αρχή.
Ο δήμος Κορινθίων δεν είναι ένας τυχαίος δήμος, είναι η πύλη της Πελοποννήσου ενώ παράλληλα είναι η δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της Περιφέρειας Πελοποννήσου .
Μια πόλη λοιπόν όπως η Κόρινθος για να έχει εύρυθμη λειτουργία όπως της αξίζει ,χρειάζεται να αποκτήσει τους μηχανισμούς και τις διαδικασίες ώστε να γίνει μία πόλη αντάξια της ιστορίας της , ξεκινώντας από τις βασικές λειτουργίες, διαμορφώνοντας μια ρεαλιστική καθημερινότητα.
Το κυκλοφοριακό και κατά συνέπεια το κυνήγι του παράνομου παρκαρίσματος, κυρίως στους κεντρικούς άξονες όπως της (Εθνικής Αντιστάσεως, Εθνικής Ανεξαρτησίας, Κύπρου, Γ.Παπανδρέου…) εκεί όπου σταθμεύουν πληθώρα οχημάτων προκαλώντας τεράστιο κομφούζιο, επιβάλλεται άμεσα να λάβει τέλος.
Με αφορμή τα παραπάνω , τα οξυμένα προβλήματα στο παρκάρισμα και την κυκλοφορία καταθέτω την ακόλουθη πρόταση γιατί πιστεύω πως λύσεις υπάρχουν , αρκεί να υπάρξει θέληση και γνώση.
Η λύση είναι : Δημιουργία επιπλέον δημοτικών χώρων στάθμευσης. ΠΩΣ ΟΜΩΣ;;
Αγορά ή ενοικίαση εκτάσεων από το δήμο στους κεντρικούς χώρους αιχμής , για χώρο στάθμευσης αυτοκινήτων, τόσο απλό!
Πιο συγκεκριμένα :
Η διαμόρφωση σε χώρους στάθμευσης αυτοκινήτων θα συμβάλει στην αισθητική τους αναβάθμιση, στην επίλυση κυκλοφοριακών προβλημάτων, στη διευκόλυνση κατοίκων και επισκεπτών της πόλης μας.
Η δημιουργία χώρων στάθμευσης και περιμετρικά της πόλης, αλλά και η πρόβλεψη των απαιτούμενων θέσεων παρκαρίσματος για όλα τα μέσα μετακίνησης καθίσταται πλέον αναγκαία, με την προϋπόθεση ότι θα αυξηθούν οι γραμμές συγκοινωνίας με την επιδότηση του δήμου, ώστε να εξυπηρετούνται οι πολίτες και να μην χρειάζεται να κατεβαίνουν στην πόλη με τα αυτοκίνητά τους .
Ταυτόχρονα θα πρέπει να υπάρξει σύσκεψη με όλους τους αρμόδιους φορείς (ΔΗΜΟΣ- ΚΤΕΛ Σωματείο ΤΑΧΙ) ώστε να μην θιγούν τα συμφέροντα των επαγγελματιών του δήμου.
Άλλο ένα σημαντικό βήμα που θα συμβάλει καθοριστικά για την δημιουργία Κυκλοφοριακής Αγωγής των παιδιών μας και επομένως στις επόμενες γενιές, βρίσκεται στην προγραμματική μας δέσμευση για δημιουργία Δημοτικού Πάρκου Κυκλοφοριακής Αγωγής στην Κόρινθο
Ένα πάρκο που θα υποδέχεται σχολεία και τους μικρούς μας φίλους με στόχο την θεωρητική και πρακτική εκπαίδευση και ψυχαγωγία των μαθητών σε θέματα Κυκλοφοριακής Αγωγής και Οδικής Ασφάλειας, με εξειδικευμένο προσωπικό, αλλά και σύγχρονο εξοπλισμό (ποδήλατα, ηλεκτροκίνητα αυτοκινητάκια κ.ά.).
Η κατασκευή του πάρκου θα γίνει σε δημοτική έκταση περίπου 5 στρεμμάτων στην περιοχή της Μπαθαρίστρας ή Ποσειδωνίας ή σε ενοικιαζόμενη ιδιωτική έκταση.
Στο σύνολο της έκτασης θα προβλέπονται:
► Δρόμοι με διαγραμμίσεις, πεζοδρόμια, διαβάσεις πεζών, σηματοδότες
► Κτίριο εμβαδού 60 τ.μ. με αίθουσα διαλέξεων για τη θεωρητική διδασκαλία, προβολή εικόνων και σύντομων ταινιών
► Χώρος επιτραπέζιων παιχνιδιών
► Μικρό υπαίθριο θέατρο για πραγματοποίηση εκδηλώσεων χορών, χορωδιών, θεατρικών παραστάσεων
► Λειτουργία Χριστουγεννιάτικου χωριού
(ΟΔΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ)
Εκπόνηση οικονομοτεχνικής μελέτης (4 μήνες)
Απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου σύστασης του Πάρκου Κυκλοφοριακής Αγωγής και έγκριση Κανονισμού Λειτουργίας (2 μήνες)
Κατασκευή του έργου (δημοπράτηση, έγκριση αποτελέσματος διαγωνισμού, σύμβαση, χρόνος κατασκευής (1,5 έτος)
Παράδοση του Πάρκου προς χρήση στους πολίτες (2 περίπου χρόνια από την ανάληψη της νέας Δημοτικής αρχής .
Αγαπητοί συνδημότες, επέλεξα συνειδητά να σταθώ στο πλευρό του υποψηφίου Δημάρχου Νίκου Σταυρέλη ,διότι αφενός είναι ένας άνθρωπος που σέβομαι, εκτιμώ και θαυμάζω αλλά και γιατί πρόκειται για ένα έντιμο, ακέραιο, αποφασιστικό και διεκδικητικό αυτοδιοικητικό, που στο πρόσωπό του βλέπω το όραμα, την θέληση, και την ικανότητα που απαιτείται να διαθέτει ο νέος Δήμαρχος Κορινθίων
Συστρατεύομαι λοιπόν και κατεβαίνω δίπλα του ως Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος και σας καλώ όλες και όλους μαζί να δώσουμε έναν έντιμο και καθαρό αγώνα για να έρθει μια «Πνοή Δημιουργίας » στο Δήμο Κορινθίων !
Ξύδης Αναστάσιος
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με την “Πνοή Δημιουργίας ” με υποψήφιο Δήμαρχο τον Νίκο Σταυρέλη