Ακτίνα: Off
Ακτίνα:
km Set radius for geolocation
Αναζήτηση

ΠΟΣΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΩΝ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ ΤΩΝ ΣΤΟΧΩΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ

webkorinthos

Οι σημαντικές ελλείψεις και τα κενά στα σχολεία, κάνουν τους γονείς λίγες μέρες πριν από την έναρξη του νέου σχολικού έτους,, να προσανατολιστούν σε άλλες βοηθητικές πηγές μάθησης και αυτές δεν είναι άλλες παρά τα ιδιωτικά φροντιστήρια εκπαίδευσης.

Το φροντιστήριο  λοιπόν με τους μαθητές του,  γίνεται μια διαρκής πηγή βιωματικών μαθησιακών εμπειριών που εμπλουτίζουν την μαθησιακή διαδικασία. Και επιπλέον, στο κοινωνικό περιβάλλον του φροντιστηρίου, διδάσκεται τις κοινωνικές δεξιότητες μάθησης που είναι αναντικατάστατες. Αποκτά δηλαδή την ικανότητα να μαθαίνει μαζί με άλλους, την οποία θα συνεχίσει να αξιοποιεί σε όλη τη ζωή του.Αποτέλεσμα εικόνας για education

Διασφαλίζοντας την υψηλότερη ποιότητα διδασκαλίας και ακολουθώντας τις πιο σύγχρονες μεθόδους, τα φροντιστήρια βοηθούν τους μαθητές να κατανοήσουν την διδακτέα ύλη στην κάθε τάξη  και  φέρνουν πρώτους τους μαθητές τους  με υψηλά ποσοστά επιτυχίας στις πανελλήνιες εξετάσεις για όλες τις ομάδες προσανατολισμού. Έχουν βοηθήσει εκατοντάδες μαθητές να επιτύχουν τους στόχους και τα όνειρά τους.

Το κατάλληλα επιμορφωμένο και αυστηρά εξειδικευμένο σταθερό εκπαιδευτικό και διοικητικό προσωπικό στέκεται δίπλα στους μαθητές, ενισχύοντας στο μέγιστο τις δυνατότητες τους. Γιατί το παιδί χρειάζεται καλό, έμπειρο δάσκαλο να του εμπνέει πίστη στον εαυτό του και όρεξη να τα καταφέρει.

Επίσης η ενθάρρυνση των καθηγητών, όπως και τα κοινά βιώματα της ομάδας είναι πολύ σημαντικά. Τα παιδιά μοιράζονται τις έγνοιες τους και χωρίς καν να το καταλάβουν ζουν την άμιλλα που τα σπρώχνει μπροστά.   Επίσης το παιδί βρίσκεται σε ένα ομαδικό περιβάλλον, όπου συγχρονίζεται, κάνει φιλίες, μαθαίνει τη συνεργασία.

Είναι ιδιαίτερα σημαντικό να μαθαίνει να προσεγγίζει στόχους μαζί με άλλους. Είναι κάτι που θα κάνει σε όλη την επαγγελματική ζωή του και στα φροντιστήρια όπου τα τμήματα δεν είναι υπερβολικά μεγάλα όπως στο σχολείο, το παιδί μέσα στην όμορφη ομάδα της τάξης καταλαβαίνει τι σημαίνει να συνεργάζομαι, να συζητώ στην τάξη,   να προσπαθούμε όλοι μαζί.

Επίσης, οι προσεγμένες και άρτια εξοπλισμένες αίθουσες διδασκαλίας των φροντιστηρίων, Αποτέλεσμα εικόνας για educationμε σύγχρονα μέσα εκμάθησης και πλήθος εποπτικών μέσων, αποτελούν πρότυπο εγκαταστάσεων.   Η  διαρκής ενημέρωση – όταν όλα εξελίσσονται, με νέα βιβλία, νέες προσεγγίσεις, νέο εξοπλισμό και σύγχρονα εφόδια (διαδίκτυο κ.α.)  φέρνει το παιδί στην εποχή της πληροφορίας στην οποία ζούμε και  του προσφέρει εξαιρετικές συνθήκες κοινωνικής μάθησης.  Μάθηση,  που δεν σημαίνει απλά “παίρνω πληροφορίες”. Σημαίνει “παίρνω πληροφορίες και τις κάνω γνώση, τις κατακτώ, τις βιώνω” .

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΜΑΣ:

ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ – Φροντιστήρια Θετικής Κατεύθυνσης

ΓΙΑΝΝΙΚΟΣ Β. – ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ Δ. – ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ

ΓΙΩΤΑ ΜΠΑΓΚΑ – ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ

ΘΕΜΕΛΙΟ – ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ

ΚΑΤΟΥΦΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Γ. – Φροντιστήριο Φιλολογικών Μαθημάτων

ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ – ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗ ΚΑΛΛΙΟΠΗ Ι.

ΚΙΤΣΙΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Σ. – ΦΥΣΙΚΟΣ

ΜΕΛΙΝΑ ΓΚΩΛΕΤΣΗ – ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΧΗΜΕΙΑΣ

ΟΡΟΣΗΜΟ – ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ

ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ ΝΑΝΤΙΑ

ΠΕΡΙ ΓΝΩΣΕΩΣ

Φροντιστηριακός Οργανισμός Πρότυπη Παιδεία Ο.Ε.

ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ «ΠΟΛΥΤΡΟΠΟ»

About Μαρία Νικολοπούλου