Ακτίνα: Off
Ακτίνα:
km Set radius for geolocation
Αναζήτηση

5 συμβουλές για να γίνεις Social Media Expert.

5 συμβουλές για να γίνεις Social Media Expert.

Σήμερα θα δούμε 5 συμβουλές για να γίνεις Social Media Expert.

Τα social media διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην καθημερινή μας ζωή, είτε για λόγους διασκέδασης είτε για λόγους… δουλειάς!

1. Σχεδιάστε σωστά τη δική σας ηλεκτρονική παρουσία

Προτού ξεκινήσετε να αναζητάτε πελάτες, είναι απαραίτητο να έχετε σχεδιάσει προσεκτικά τη δική σας παρουσία στα social media. Δημιουργήστε λογαριασμούς στα πιο δημοφιλή μέσα κοινωνικής δικτύωσης, εξοικειωθείτε με τη δημιουργία περιεχομένου και την επιλογή εικαστικών για καθένα από αυτά… Αν δεν καταφέρετε εσείς να αναδείξετε το ταλέντο σας, πώς θα πείσετε τους δυνητικούς σας πελάτες να σας προτιμήσουν;

2. Βρείτε τους πελάτες που σας ταιριάζουν

Η εύρεση πελατών είναι αρκετά απαιτητική διαδικασία ακόμα και για τους πιο έμπειρους social media experts. Στοχεύστε στην αρχή, «μικρούς» πελάτες του αντικειμένου που σας ενδιαφέρει ώστε να αρχίσετε να γνωρίζετε τον κλάδο και τον ανταγωνισμό του. Με την καθημερινή τριβή, θα καταφέρετε να αποκτήσετε πολύτιμες εμπειρίες που θα σας βοηθήσουν να θέσετε υψηλότερα τον πήχη στην επόμενη αναζήτηση νέων πελατών.

3. Διαχειριστείτε έξυπνα τον χρόνο σας

Η διαχείριση λογαριασμών στα social media μπορεί να σας παρασύρει πολλές φορές και αντί να διευθετείτε τις εργασίες που έχετε συνεννοηθεί με τους πελάτες σας, να παρακολουθείτε viral videos… Υιοθετήστε ένα αυστηρό πρόγραμμα εργασίας, ώστε η δουλειά να γίνεται πάντα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στον σωστό χρόνο. Στο Διαδίκτυο θα βρείτε ποικίλες εφαρμογές οργάνωσης εργασιακού χρόνου ώστε να ολοκληρώνετε τη δουλειά πάντα στην ώρα σας και να εξασφαλίζετε προσωπικό χρόνο.

4. Τιμολογήστε τις υπηρεσίες που παρέχετε

Μια από τις πιο συχνές ερωτήσεις των νέων επαγγελματιών στο digital marketing είναι: Πόσο πρέπει να χρεώνω τις υπηρεσίες μου; Το ερώτημα αυτό είναι δύσκολο να απαντηθεί καθώς ποικίλες παράμετροι διαδραματίζουν σημαντικό λόγο. Κάντε την αρχή αναζητώντας πληροφορίες για τις χρεώσεις των ανταγωνιστών σας. Δημιουργήστε έναν βασικό κατάλογο με τις υπηρεσίες που αναλαμβάνετε και σημειώστε τις σταθερές τιμές για υπηρεσίες που αφορούν κάθε πελάτη και μερικές ενδεικτικές τιμές ώστε να τις προσαρμόζετε ανάλογα με τον κλάδο που αναλαμβάνετε.

5. Μην σταματάτε να εκπαιδεύεστε! 

Τα social media, όπως και οτιδήποτε σχετίζεται με το digital marketing, αλλάζουν και εξελίσσονται συνεχώς. Μην επαναπαύεστε επειδή εκπαιδευτήκατε πριν από μήνες για να τα διαχειρίζεστε σε επαγγελματικό επίπεδο. Είναι απαραίτητο να ενημερώνεστε συνεχώς για τις εξελίξεις, τις νέες τάσεις, τις μεταβολές και τις καινούριες πρακτικές. Θέλετε να είστε πάντα μπροστά από τον ανταγωνισμό, έτσι δεν είναι;

About Μαρία Νικολοπούλου