Ακτίνα: Off
Ακτίνα:
km Set radius for geolocation
Αναζήτηση

Ένας εργάτης νεκρός και δύο τραυματίες από δυστύχημα στον ΗΣΑΠ – Πώς σημειώθηκε το ατύχημα

Ένας εργάτης νεκρός και δύο τραυματίες από δυστύχημα στον ΗΣΑΠ – Πώς σημειώθηκε το ατύχημα

Ένας εργαζόμενος νεκρός και δύο τραυματίες από σύγκρουση συρμών στον ΗΣΑΠ κατά τη διάρκεια εργασιών στις γραμμές του τρένου.

Το εργατικό δυστύχημα σημειώθηκε τα ξημερώματα, στον σταθμό του ηλεκτρικού στον Άγιο Νικόλαο, όταν σύμφωνα με πληροφορίες, ένα μηχάνημα για εξειδικευμένες εργασίες λείανσης των γραμμών αντιμετώπισε βλάβη, πιθανότατα στα φρένα του. Οι επιβαίνοντες σε αυτό εργαζόμενοι αναγκάστηκαν να πηδήξουν στις γραμμές, καθώς ήταν σε τροχιά σύγκρουσης με διερχόμενο συρμό, χωρίς επιβάτες, ο οποίος είχε τοποθετηθεί επίτηδες στο σημείο για να ανακοπεί η ταχύτητα που είχε αναπτύξει.

Το αποτέλεσμα από τη σύγκρουση ήταν να τραυματιστούν τρεις εργαζόμενοι, μέλη του συνεργείου, οι οποίοι διακομίστηκαν στο νοσοκομείο «Γεννηματά», όπου τελικά ο ένας κατέληξε.

Σύμφωνα με όσα είπε στην ΕΡΤ, ο Νίκος Χαιρέτας διευθύνων σύμβουλος της ΣΤΑΣΥ,  το δυστύχημα συνέβη στη γραμμή 1 όταν ειδική μηχανή λείανσης που είχε ξεκινήσει από την Κηφισιά παρουσίασε βλάβη στα φρένα με αποτέλεσμα να αρχίσει να κινείται ανεξέλεγκτα προτού τελικά συγκρουστεί με άλλο τρένο, στο ύψος του σταθμού του Αγίου Νικολάου, το οποίο είχε τοποθετήσει εκεί η αρμόδια υπηρεσία της ΣΤΑΣΥ προκειμένου να σταματήσει την πορεία της.

Η λοκομοτίβα έτρεχε ανεξέλεγκτη

Για δύσκολη μέρα για τους εργαζόμενους στη ΣΤΑΣΥ έκανε λόγο ο εκπρόσωπός τους Στράτος Ρεβύθης. Όπως είπε η ειδική λοκομοτίβα λείανσης έφθασε να τρέχει ανεξέλεγκτα στην κατηφόρα με 50 χλμ την ώρα. “Θα έφθανε στο Φάληρο αν δεν γινόταν η σύγκρουση” είπε.  Όπως είπε την ώρα της πρόσκρουσης επέβαιναν συνολικά πέντε εργαζόμενοι, από τους οποίους οι τρεις πήδηξαν αλλά ο άτυχος εργοδηγός τεχνίτης, ο οποίος βρήκε τραγικό θάνατο, και ο συνοδηγός του ο Ολλανδός, δεν πρόλαβαν.

«Ο συρμός λείανσης δεν ήταν της ΣΤΑΣΥ ήταν εργολάβου το οποίο δεν ξέρουμε τι προδιαγραφές και πιστοποιήσεις είχε. Είναι νέοι συνεργάτες, δεν είναι οι παλιοί με τους οποίους συνεργαζόμασταν. Οι συρμοί της ΣΤΑΣΥ έχουν σύστημα που φρενάρει αυτόματα μόλις παρουσιαστεί βλάβη. Πρέπει να το δούμε σοβαρά το θέμα. Ένας άνθρωπος σκοτώθηκε και αρκετοί κινδύνευσαν»,  είπε.

Δρομολόγια

Τα δρομολόγια του ΗΣΑΠ αυτή τη στιγμή γίνονται μόνο στο κομμάτι Πειραιάς – Ομόνοια και Α. Πατήσια – Κηφισιά, ενώ γίνονται έρευνες για το αν υπάρχει και σε άλλο σημείο των γραμμών πρόβλημα. Σύμφωνα με ανακοίνωση της ΣΤΑ.ΣΥ., οι επιβάτες μπορούν εξυπηρετηθούν στο τμήμα Α. Πατήσια – Ομόνοια και αντίστροφα από τις λεωφορειακές γραμμές Α8 και Χ7 (έκτακτη), καθώς και από τις γραμμές τρόλεϊ 3,5 και 7.

Η επιβίβαση στις παραπάνω γραμμές, όπως αναφέρει η ΣΤΑ.ΣΥ., γίνεται στη στάση «Αλυσίδα», έξω από το σταθμό της Γραμμής 1 «Άνω Πατήσια». Στην οδό Αχαρνών η εξυπηρέτηση των επιβατών γίνεται από τη λεωφορειακή γραμμή Β9 και τη γραμμή τρόλεϊ 6.

Το δυστύχημα έγινε τα ξημερώματα της Τρίτης όταν μηχάνημα που καθαρίζει τις γραμμές και κινούνταν από την Κηφισιά προς την Ομόνοια αντιμετώπισε πρόβλημα με τα φρένα του. Στο μηχάνημα, αυστριακής εταιρείας, επέβαιναν πέντε εργάτες και αναγκάστηκαν να πηδήξουν στις γραμμές καθώς ήταν σε τροχιά σύγκρουσης με διερχόμενο συρμό ο οποίος είχε τοποθετηθεί επίτηδες στο σημείο για να ανακοπεί η ταχύτητα που είχε αναπτύξει!

Έρευνα για τα ακριβή αίτια του δυστυχήματος

 

About Μαρία Νικολοπούλου