Ο Σκλαβενίτης και ο Γαλαξίας, με βάση την ποσοστιαία άνοδο, ήταν οι κερδισμένοι της καραντίνας.
Αυτό τουλάχιστον δείχνουν τα στοιχεία της Nielsen, σύμφωνα με τα οποία είδαν τις πωλήσεις τους να ανεβαίνουν πάνω από το μέσο όρο του κλάδου για το 2020.
Συνολικά ο κύκλος εργασιών του οργανωμένου λιανεμπορίου κινήθηκε στα επίπεδα των 10,7 δισ. ευρώ (εκτός των νησιών).
Μαζί με τη νησιωτική Ελλάδα το σύνολο του τζίρου ανέρχεται στα 11,34 εκατ. ευρώ.
Τέλος, τα στοιχεία στη συνέχεια είναι σύμφωνα με την αναλογία των τζίρων ενώ στο σύνολο συμπεριλαμβάνεται και η Lidl Ελλάς.
Ο Σκλαβενίτης, κατέγραψε σε εταιρικό επίπεδο πωλήσεις στα επίπεδα του +15% και σε επίπεδο ομίλου άνω του 19% . Ο τζίρος υπερβαίνει το 3,1 δισ. σε όρους εταιρείας και τα 3,8 δισ. σε όρους ομίλου.
Ο ΑΒ Βασιλόπουλος έφτασε σε κύκλο εργασιών πάνω από 2 δισ. ευρώ (1,94 δισ. το 2019) και ο Γαλαξίας στα 511 εκατ. ευρώ.